czwartek, 1 sierpnia 2013

Kurczak curry

Dzisiaj mój pierwszy dzień zdrowego jedzenia. Poprzez "zdrowego" mam na myśli używanie przypraw, które rewelacyjnie wpływają na przemianę materii. Między innymi curry.


Czego potrzebujemy? (Danie bardzo sycące, składniki dla jednej osoby.)

1/4 średniej wielkości cebulki
kilka pasków czerwonej papryki
150 g filetu z kurczaka / indyka
50 g ryżu jaśminowego
przyprawy: curry, ostra papryka, sól, pieprz / chili

Na patelnię wlewamy jedna łyżkę oleju roślinnego i smażymy na niej pokrojone w kostkę plastry papryki, cebulę i filet. Doprawiamy przyprawami. W tym samym czasie gotujemy 50 g ryżu, także doprawiając curry.
Kiedy ryż się ugotuje, a mięso jest już gotowe, ryż można przełożyć na patelnię i wymieszać.

Rada dla Was: jeśli chcecie, aby Wasz organizm serio szybko spalił odkładający się tłuszcz, nie popijajcie obiadu colą ani niczym słodkim. Radzę też wstrzymać się z piciem wody mineralnej. Polecam napić się dopiero 30-45 minut po posiłku. Soki trawienne zdążą co nieco przetrawić, a woda nie będzie się mieszać z przyprawami i z sokami trawiennymi, co wpłynie pozytywnie na przemianę materii i utrzymanie kwaśnego ph.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz